27 kwietnia 2013

SPRAY DO UKŁADANIA WŁOSÓW ZWIĘKSZAJĄCY OBJĘTOŚĆ


Opis produktu ze strony Yves Rocher :

Efekt dla urody
Włosy mają większą objętość.
Fryzura lepiej się utrzymuje.

Składnik aktywny
Malwa bio: nadaje objętości.

Zalety produktu
Formuła bez silikonu sprawia, że włosy są lekkie.

Stosowanie
Nakładać na zwilżone lub suche włosy.
Trzymając głowę w dół rozpylić na włosach z odległości ok. 20 cm.
Rozprowadzić na całą długość, wysuszyć i ułożyć.
Unikać kontaktu z oczami.

Więcej o składniku aktywnym
Pochodząca z Europy, malwa tradycyjnie znana jest ze swoich właściwości łagodzących skórę głowy. Bogactwo jej kwiatów, obdarowuje ją również właściwościami nadającymi objętość włosów.

Sekret urody
Noś spray zawsze w torebce, aby w każdej chwili móc dodać objętości swoim włosom.

Rezultaty
Fryzura lepiej się utrzymuje dla 85%* kobiet.
*test stosowania przeprowadzony na 27 ochotniczkach w ciągu 4 tygodni

Gest dla ochrony środowiska
Aby ograniczyć zły wpływ na środowisko i zużycie plastiku, flakony zawierają plastik z recyklingu.

Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej
92% składników pochodzenia naturalnego.
Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną.
Składniki pochodzenia roślinnego: malwa bio.
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
Bez silikonu, bez sztucznych barwników.
Bez parabenów.

Moja recenzja: 



Spray do włosów z wyciągiem z malwy dostałam w zestawie do testowania od Firmy Yves Rocher.

Mam cienkie i długie włosy( teraz już ścięte- były do pasa teraz są za ramiona ) Włosy są poddawane farbowaniu i suszeniu więc stają się szybko " oklapnięte"  bez wyraźnej objętości, którą tak podziwiam u aktorek lub niektórych dziewczyn, które widzę na ulicy. Wiem, że nigdy nie osiągnę tak zamierzonego efektu objętości jaki bym chciała bo mam zbyt cienkie i proste włoski. 
Spray używam po umyciu włosów na osuszone ręcznikiem włosy. Spray należy używać tak jak podane w opisie :

"Trzymając głowę w dół rozpylić na włosach z odległości ok. 20 cm.." 

Próbowałam już spryskiwać głowę normalnie ale wtedy włoski trochę się sklejają, rozpylając spray w odległości 20 cm trzymając głowę w dół możemy być pewne, że objętość będzie widoczna:) Szczególnie po wysuszeniu głowy i rozczesaniu. Włosy są lekko uniesione od nasady i podatne na stylizacje. 

Plusy:
- włoski rzeczywiście fajnie się układają 
- lekko uniesione u nasady 
- formuła bez silikonów i parabenów nie obciąża włosów
- przyjemny roślinno-kwiatowy zapach
- wydajność wystarczy tylko kilka aplikacji ( do max 5 pryśnięć ) 
- włosy nie przetłuszczają się po aplikacji 

Minusy:
- jak po każdej stylizacji takimi sprayami, czy lakierami włoski są nieco sztywniejsze nie tak mięciutkie, ale coś musi je w końcu trzymać tak jak tego chcemy:P
- produkt jest na zielonym punkcie :( wiem, wiem to nie powinno zaliczać się do minusów, ale fajnie by było mieć takie " droższe " kosmetyki do włosów czasem na -40%  :)

Minusów nie zauważyłam, jest to lekki przyjemny spray, który na pewno sprawdzi się w każdej kosmetyczce i na każdym urlopie !:)

Moja ocena: 4.5/5 
CENA REGULARNA: 27.90 zł

http://www.yves-rocher.com.pl/spray_do_ukladania_wlosow_zwiekszajacy_objetosc


4 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie ten kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję go już od ponad miesiąca i jestem z dnia na dzień pozytywnie zaskoczona. Zabrałam go ze sobą na urlop majówkowy. Spisał się świetnie kiedy moje włosy po morskim wietrze lub saunie wyglądały jak "wariacja na głowie" w ciągu kilku minut sprawił, że stały się one odświeżone i doskonale ułożone :) a do tego przyjemnie pachnące. Rewelacja !

      Usuń
  2. Ja chętnie odsprzedam ten spray, bo mi nie przypasował w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do zwiększenia objętości używałam mnóstwa kosmetyków i dopiero ten zadziałał http://hairdoktor.pl/kmax-szampon-dajacy-duza-objetosc-wlosom-250ml-p-82.html Wcześniej mój mąż z tej firmy używał żelu do zagęszczania włosów i też sobie chwalił.

    OdpowiedzUsuń